Boy Uzatan Hareketler (Boy Uzatma Programı)

Boy uzatma antrenman programı

Boy Uzatan Hareketler (Boy Uzatma Programı)

Boy Uzatan Hareketler (Boy Uzatma Programı)

Bu egzersizleri boy uzatmak isteyen kişiler haftada en az 2 -3  gün uygulamalıdır. Bu antrenman 6 ay sonunda 3 ila 5 cm arasında boy uzatır ama bu erkekler için 22 yaş öncesi kızlar içinde 20 yaş öncesi geçerli.

20 yaşından sonraki uygulamalarda 2-3 cm uzar ama bu boy uzaması değil omurların ve vücudun dikleşmesi sonunda oluşur.

Boy Uzatma Hakkında

Boy uzaması normal şartlar altında ve iyi beslenme sonucu genel olarak vücudun uzaması gereken noktaya kadar uzar. Son yapılan araştırmalar genlerden gelen boy uzunluğunun %10 oranında geçildiği kanıtlanmıştır.  Spor bu unsurların başında geliyor, spor yapmak (voleybol, yüzme, koşu, tenis, fitness, hentbol) . Bundan başka iyi beslenme, iyi dinlenme ve büyüme hormonu salgısını arttırır ve vücudun esnemesini sağlayarak kemiklerin uzama noktalarını harekete geçirir. Büyüme Hormonu salgısını arttıran gıdaların yeterli alınması bunu sağlamaktadır,

Boy Uzatan Hareketler (Boy Uzatma Programı)

 

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın