Bodyweight Triceps Extension – Smith Machine

Smith Machine Body Weight Triceps Extension

Smith Machine Body Weight Triceps Extension nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklama

  1. Smith Machine Body Weight Triceps Extension. Smith machine ters U şeklinde bir makinedir, üzerinde karşılıklı ve paralel 2 adet çelik mil milin bağlı olduğu profil üzerine 5 cm uzunluğunda 20 ye yakın pimvar.
  2. Üzerinde tutma ve ağırlık takmak için , millerin üzerinde kayan bir düzenek ile bağlanmış bir barı vardır.
  3. Ayrıca açılır , kapanır bir benceh sehpası mevcuttur.
  4. Makine üzerine plakaların koyulduğu 4 adet uzun pimide vardır.
  5. Smith Machine üzerindeki bar Bel hizasına ayarlanmış bir multipress station barına 1.5 metre uzaklıkta durulur ve yatarak 30 cm uzaklıkta tutulur ve dirsekler kırılarak ve nefes alınarak vücut düz olarak baş barın altına kadar sokulur.
  6. Sonra arka kol kaslarının gücü ile nefes vererek başlangıç pozisyonuna dönülür.

Hareket boyunca vücut düz olmalıdır.Eğer bara yeteri kadar uzak olmassanız hareket yeterli ve etkili olmaz harekete başlarkenen birkaç deneme egzersizi yapın ve kendinizi iyice ayarlayın.

Multipres yerine squat barıylada hareket yapılabilir veya benzer bir bar veya makine ile deneyebilirsiniz.

Set ve tekrarlar : Smith Machine Body Weight Triceps Extension 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Analizi
  1. Çalışan kaslar : Arka Kol Kasları
  2. Hareket Grubu : Arka Kol Hareketi
  3. Ekipman : Smith machine ve benzer
  4. Performans : Güç
  5. Set ve tekrar : 4 set 10 -15 tekrar  >eğitmene danışın
  6. Set  arası dinlenme : 45  ile 60 sn > kalp atışı normale dönene kadar bekleyin
  7. Haftalık Çalışma: 1 yada 2 gün
  8. Seviye : Orta ve İleriYazar : Özer Çaylı
  9. Ekleyen : eurostargym.com

Bodyweight Triceps Extension video izle

Bodyweight Triceps Extension nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın