Body Triceps Press hareketi nasıl yapılır?

Boş vücut ağırlığı ile sehpada arka kol çalışması

Body Triceps Press nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Body Triceps Press nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Body Triceps Press hareketi nasıl yapılır? .:
  2. Hareket için bir  bench sehpası veya bir koltuk yada herhangi bir sehpa (35-40 cm yüksekliğinde gerekli.
  3. Bench sehpasına 120 cm uzakta duruyoruz veya sehpaya yeterli uzaklıkta durun.
  4. Sehpanın kenarından avuç içi yere bakacak şekilde tutuyoruz eller 30 cm açıklıkta olmalıdır.
  5. Dirsekler kırılarak ve nefes alarak vücut düz olarak sehpanın altına doru iniyoruz ve nefes vererek başlangıç noktasına dirsekler düzelene kadar yukarı kalkıyoruz.
  6. Hareket maksimum tekrardır yani yapabileceğiniz kadar tekrar yapın…

Set ve tekrarlar : Body Triceps Press  4 set ve maks. tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Hareket Analizi

  1. Hareket Grubu : Arka kol hareketi
  2. Çalışan Kaslar : arka kol kasları
  3. Cinsiyet : Erkek – Kadın
  4. Seviye : Yeni , Orta , İleri
  5. Ekipman : Bench sehpası veya Sağlam bir koltuk
  6. Kuvvet Tipi:  İtme
  7. Egzersiz Türü : Güç
  8. Set ve tekrar : 4 x maksimum tekrar
  9. Haftalık Gün : 1-2 gün
  10. Yazar : Özer Çaylı
  11. Kaynak:  eurostargym.com

Body Triceps Press video izle

Egzersiz Püf Noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne geçmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Body Triceps Press nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın