BODY LUNGE (Vücut Ağırlığı İle Bacak Çalışma)

BODY LUNGE (Vücut Ağırlığı İle Bacak Çalışma)

BODY LUNGE (Vücut Ağırlığı İle Bacak Çalışma)

Egzersiz Açıklama

Body Lunge  (Vücut Ağırlığı İle Bacak Çalışma) Bu hareket için egzersiz topu gereklidir veya bir basketbol topundan yararlanabilirsiniz. Ellerimizi topun iki yanından tutarak yare şınav pozisyonunda uzanıyoruz.

Nefes alarak ve kollarımızı dirsekten kırarak göğüs top hizasına gelecek şekilde topun üzerine doğru yatıyoruz ve nefes vererek kollarımızı dirsekten düzelterek başlangıç pozisyonuna dönüyoruz.Hareketi 4 set ve 10 tekrar yapıyoruz ve haftada 1 gün.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz Profili

BODY LUNGE (Vücut Ağırlığı İle Bacak Çalışma)

  1. Bacak
  2. Baldır
  3. Güç
  4. Spor Topu
  5. İzolasyon
  6. İtme
  7. Başlangıç ve İleri
  8. Yazan:M.Özer Çaylı
  9. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Egzersiz Videoları

Egzersiz Püf Noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazu Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Çalışan Bacak Kasları

Squat bacak kaslarını çalıştırır

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın