Ton Balığı Besin Değerleri (Kilo Almak İçin)

Ton Balığı Besin Değerleri (Kilo Almak İçin)

Ton Balığı Besin Değerleri (Kilo Almak İçin)

Ton Balığı Besin Değerleri (Kilo Almak İçin) , Ton Balığı İçeriğindeki vitamin, mineral, protein, karbonhidrat, yağ ve diğer faydalı besin maddelerinin  detayları , Ton Balığı faydaları veya zararları nelerdir bu makalede, Ton Balığı sağlık açısından önemi. Ton Balığı  Kilo Alma Diyeti için uygunmu?.

Besin  Özeti:

183
 
8,6g
 
0g
 
24,1g
 Ton Balığı bir porsiyonunda ortalama 183 kalori vardır.
Kalori Dağılımı: %45 yağ, %0 Karbonhidrat, %55 Protein.

Nutrition Facts

Prsiyen Ölçüsü 100gr


Amount Per Serving
Kalori 183
% Daily Value *
Toplam Yağ 8.6g14%
Kolesterol 55mg19%
Sodyum 78.1mg4%
Potasyum 318mg10%
Toplam Karbonhidrat 0.001g1%
Protein 24.1g49%

Vitamin A 247%
Vitamin C 055%
Kalsiyum 28%
Demir 079%

* Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet. Your daily value may be higher or lower depending on your calorie needs.

Yields1 Porsiyon

Kilo Alımında Yardımcı Olacak Öneriler:
1

Ana öğünlerinizde (sabah, öğle ve akşam) süt grubu, et grubu, tahıl grubu ve sebze ve meyve grubundan en az bir besin olmasına özen gösterin.

2

Su, çay, kahve ve soda kalori içermez. Besinsel değeri yüksek ve daha fazla enerji içeren süt, ayran veya meyve suyu gibi içecekleri tercih edin. Sıvılar midenizi doldurarak daha fazla yemenizi engeller. O yüzden sıvı tüketimini yemeklerden 30- 60 dakika önce veya sonra yapmanızda fayda var. Gece öğün yapmak için iyi bir zaman olabilir, çünkü bir sonraki öğüne iştahınız etkilenmez.

3

Günde 3 büyük öğün yapmaktansa 5-6 küçük dengeli öğünler yapmanız daha faydalı olabilir.

4

Yağlar midede uzun süre kaldıklarından dolayı tokluk sağlarlar. Bu nedenle kilo almak isteyen kişinin diyetinde yağda kızartmalar ve çok yağlı besinler yer almamalıdır. Etli yemekler yağ eklenmeden pişirilmeli, etsiz olanlara da yeterli miktarda yağ koyulmalıdır.

5

Aralarda yapacağınız öğünler boş kalori kaynağı olanlar değil, meyveler, süt ve süt ürünleri, sütlü tatlılar ve tost gibi besleyici değere sahip besinler olmalıdır.

6

Patates kızartması, kızarmış tavuk ve balık yerine fırında patates, ızgara tavuk ve balık tercih edin, porsiyon miktarlarını biraz arttırın. Alabileceğiniz en iyi basit karbonhidratlı besinler bal ve pekmezdir.

7

Kuru yemişler ( ceviz, fındık, badem) ve kuru meyveler ( kayısı, incir vb) diyetinizin hem enerjisini, hem de vitamin ve mineral içeriğini arttırır. Diyetinize keten tohumu eklemek hem omega-3 içeriğini, hem posa hem de enerji içeriğini arttırır.

kaynak:h
aber7.com
içerigi.com

Ingredients

Directions

Kilo Alımında Yardımcı Olacak Öneriler:
1

Ana öğünlerinizde (sabah, öğle ve akşam) süt grubu, et grubu, tahıl grubu ve sebze ve meyve grubundan en az bir besin olmasına özen gösterin.

2

Su, çay, kahve ve soda kalori içermez. Besinsel değeri yüksek ve daha fazla enerji içeren süt, ayran veya meyve suyu gibi içecekleri tercih edin. Sıvılar midenizi doldurarak daha fazla yemenizi engeller. O yüzden sıvı tüketimini yemeklerden 30- 60 dakika önce veya sonra yapmanızda fayda var. Gece öğün yapmak için iyi bir zaman olabilir, çünkü bir sonraki öğüne iştahınız etkilenmez.

3

Günde 3 büyük öğün yapmaktansa 5-6 küçük dengeli öğünler yapmanız daha faydalı olabilir.

4

Yağlar midede uzun süre kaldıklarından dolayı tokluk sağlarlar. Bu nedenle kilo almak isteyen kişinin diyetinde yağda kızartmalar ve çok yağlı besinler yer almamalıdır. Etli yemekler yağ eklenmeden pişirilmeli, etsiz olanlara da yeterli miktarda yağ koyulmalıdır.

5

Aralarda yapacağınız öğünler boş kalori kaynağı olanlar değil, meyveler, süt ve süt ürünleri, sütlü tatlılar ve tost gibi besleyici değere sahip besinler olmalıdır.

6

Patates kızartması, kızarmış tavuk ve balık yerine fırında patates, ızgara tavuk ve balık tercih edin, porsiyon miktarlarını biraz arttırın. Alabileceğiniz en iyi basit karbonhidratlı besinler bal ve pekmezdir.

7

Kuru yemişler ( ceviz, fındık, badem) ve kuru meyveler ( kayısı, incir vb) diyetinizin hem enerjisini, hem de vitamin ve mineral içeriğini arttırır. Diyetinize keten tohumu eklemek hem omega-3 içeriğini, hem posa hem de enerji içeriğini arttırır.

kaynak:h
aber7.com
içerigi.com

Ton Balığı Besin Değerleri (Kilo Almak İçin)

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın