Mandalina Besin Değerleri – Mandalina Kaç Kalori

Mandalina Besin Değerleri - Mandalina Kaç Kalori

Mandalina Besin Değerleri - Mandalina Kaç Kalori

Mandalina Besin Değerleri - Mandalina Kaç Kalori Mandalina İçeriğindeki vitamin, mineral, protein, karbonhidrat, yağ ve diğer faydalı besin maddelerinin  detayları , Mandalina faydaları veya zararları nelerdir bu makalede, Mandalina sağlık açısından önemi. Meyvelerin besin değerleri nelerdir.

Besin Değerleri

Porsiyon Miktarı 100gr

Porsiyon 1


Porsiyon Başına Miktar
Kalori 53.2
% Günlük Değer *
Toplam Yağ 0.30g1%
Sodyum 2.00mg1%
Potasyum 180mg6%
Toplam Karbonhidrat 9.00g3%
Şekerler 6.23g
Protein 0.70g2%

A Vitamini 50%
C Vitamini 30%
Kalsiyum 35%
Demir 0.30%
B2 Vitamini 0.281%
Niyasin 0.032%
B6 Vitamini 0.099%
Fosfor 31%
Çinko 0.12%

* Günlük Yüzde Değerler 2.000 kalorilik bir diyete dayanmaktadır. Günlük değeriniz, kalori ihtiyaçlarınıza bağlı olarak daha yüksek veya daha düşük olabilir.

Verim1 Porsiyon
Kanserinn Hücrelerinin Oluşmasını Önler
1

Mandalinanın, bağışıklığı güçlendirdiğini kaydeden Enç, “1 su bardağı mandalina diliminde günlük önerilen

C vitamini tüketiminin yarısından daha fazlası vardır. C vitamini sağlıklı cilt ve dokuların oluşumu ve devamlılığı için gereklidir. Aynı zamanda bağışıklık sistemini artırır, kalp hastalık riskini azaltır.

C vitamini ile akciğer, meme, kolon, yemek borusu ve mide kanseri gibi bazı kanser türlerinin oluşumunu önler. Zengin C vitamini vücutta kollajen sentezi için hayati öneme sahiptir.

Kollajen yaraların hızlı iyileşmesini sağlar, tendonları, bağları, kemikleri ve kan damarlarını bir arada tutar. C vitamini aynı zamanda besinlerle alınan demir mineralinin emilimini de artırır. Kemiklere birebir.

Mandalinada bolca bulunan A vitamini göz sağlığı, sağlıklı kemikler ve hücre büyümesi için gereklidir. Mandalinada bulunan A vitamini üreme sağlığı ve hücreler arası iletişimde önemlidir. Öte yandan beta kriptoksantinden zengin bu meyve iltihap gelişme olasılığını yarı yarıya azaltır” ifadelerini kullandı.

Malzemeler

Talimatlar

Kanserinn Hücrelerinin Oluşmasını Önler
1

Mandalinanın, bağışıklığı güçlendirdiğini kaydeden Enç, “1 su bardağı mandalina diliminde günlük önerilen

C vitamini tüketiminin yarısından daha fazlası vardır. C vitamini sağlıklı cilt ve dokuların oluşumu ve devamlılığı için gereklidir. Aynı zamanda bağışıklık sistemini artırır, kalp hastalık riskini azaltır.

C vitamini ile akciğer, meme, kolon, yemek borusu ve mide kanseri gibi bazı kanser türlerinin oluşumunu önler. Zengin C vitamini vücutta kollajen sentezi için hayati öneme sahiptir.

Kollajen yaraların hızlı iyileşmesini sağlar, tendonları, bağları, kemikleri ve kan damarlarını bir arada tutar. C vitamini aynı zamanda besinlerle alınan demir mineralinin emilimini de artırır. Kemiklere birebir.

Mandalinada bolca bulunan A vitamini göz sağlığı, sağlıklı kemikler ve hücre büyümesi için gereklidir. Mandalinada bulunan A vitamini üreme sağlığı ve hücreler arası iletişimde önemlidir. Öte yandan beta kriptoksantinden zengin bu meyve iltihap gelişme olasılığını yarı yarıya azaltır” ifadelerini kullandı.

Mandalina Besin Değerleri – Mandalina Kaç Kalori

Bunlarda İlginizi Çekebilir