Mandalina Besin Değerleri – Mandalina Kaç Kalori

Mandalina Besin Değerleri - Mandalina Kaç Kalori

Mandalina Besin Değerleri - Mandalina Kaç Kalori

Mandalina Besin Değerleri - Mandalina Kaç Kalori Mandalina İçeriğindeki vitamin, mineral, protein, karbonhidrat, yağ ve diğer faydalı besin maddelerinin  detayları , Mandalina faydaları veya zararları nelerdir bu makalede, Mandalina sağlık açısından önemi. Meyvelerin besin değerleri nelerdir.

Nutrition Facts

Prsiyen Ölçüsü 100gr

Servings 1


Amount Per Serving
Kalori 53.2
% Daily Value *
Toplam Yağ 0.30g1%
Sodyum 2.00mg1%
Potasyum 180mg6%
Toplam Karbonhidrat 9.00g3%
Şeker 6.23g
Protein 0.70g2%

Vitamin A 50%
Vitamin C 30%
Kalsiyum 35%
Demir 0.30%
Riboflavin (mg) 0.281%
Niyasin (mg) 0.032%
Vitamin B6 0.099%
Fosfor 31%
Çinko 0.12%

* Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet. Your daily value may be higher or lower depending on your calorie needs.

Yields1 Porsiyon

Kanserinn Hücrelerinin Oluşmasını Önler
1

Mandalinanın, bağışıklığı güçlendirdiğini kaydeden Enç, “1 su bardağı mandalina diliminde günlük önerilen

C vitamini tüketiminin yarısından daha fazlası vardır. C vitamini sağlıklı cilt ve dokuların oluşumu ve devamlılığı için gereklidir. Aynı zamanda bağışıklık sistemini artırır, kalp hastalık riskini azaltır.

C vitamini ile akciğer, meme, kolon, yemek borusu ve mide kanseri gibi bazı kanser türlerinin oluşumunu önler. Zengin C vitamini vücutta kollajen sentezi için hayati öneme sahiptir.

Kollajen yaraların hızlı iyileşmesini sağlar, tendonları, bağları, kemikleri ve kan damarlarını bir arada tutar. C vitamini aynı zamanda besinlerle alınan demir mineralinin emilimini de artırır. Kemiklere birebir.

Mandalinada bolca bulunan A vitamini göz sağlığı, sağlıklı kemikler ve hücre büyümesi için gereklidir. Mandalinada bulunan A vitamini üreme sağlığı ve hücreler arası iletişimde önemlidir. Öte yandan beta kriptoksantinden zengin bu meyve iltihap gelişme olasılığını yarı yarıya azaltır” ifadelerini kullandı.

Ingredients

Directions

Kanserinn Hücrelerinin Oluşmasını Önler
1

Mandalinanın, bağışıklığı güçlendirdiğini kaydeden Enç, “1 su bardağı mandalina diliminde günlük önerilen

C vitamini tüketiminin yarısından daha fazlası vardır. C vitamini sağlıklı cilt ve dokuların oluşumu ve devamlılığı için gereklidir. Aynı zamanda bağışıklık sistemini artırır, kalp hastalık riskini azaltır.

C vitamini ile akciğer, meme, kolon, yemek borusu ve mide kanseri gibi bazı kanser türlerinin oluşumunu önler. Zengin C vitamini vücutta kollajen sentezi için hayati öneme sahiptir.

Kollajen yaraların hızlı iyileşmesini sağlar, tendonları, bağları, kemikleri ve kan damarlarını bir arada tutar. C vitamini aynı zamanda besinlerle alınan demir mineralinin emilimini de artırır. Kemiklere birebir.

Mandalinada bolca bulunan A vitamini göz sağlığı, sağlıklı kemikler ve hücre büyümesi için gereklidir. Mandalinada bulunan A vitamini üreme sağlığı ve hücreler arası iletişimde önemlidir. Öte yandan beta kriptoksantinden zengin bu meyve iltihap gelişme olasılığını yarı yarıya azaltır” ifadelerini kullandı.

Mandalina Besin Değerleri – Mandalina Kaç Kalori