Bent Ower Low-Pulley Side Lateral Raise

Bent Ower Low-Pulley Side Lateral Raise

Bent Ower Low-Pulley Side Lateral Raise nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Eğilerek Halatla Açış Hareketi Bent Ower Low-Pulley Side Lateral Raise Arka omuz egzersizi resimli anlatım

Egzersiz Açıklaması

  1. Bent Ower Low-Pulley Side Lateral Raise: Bu hareket Arka omuz geliştirme hareketidir. Hareket Cable Cross Over denilen makinede yapılır.
  2. Bacaklar hafif kırık ve 90 C vücut eğilir (öne doğru). Halat ucuna takılan özel kulplar tutulur ve omuz hizasına yuları doğru kol hafif kırık olarak yavaşça çekilir,daha yavaş bir şekilde başlangıç pozisyonuna dönülür.
  3. Bu egzersizin bir başka yapılış biçimi baş yüksekçe bir yere dayayarak yapılan  şeklidir.
  4. Bu şekilde yapılan hareket daha zor ve daha fazla etkilidir .
  5. Egzersizin uygulama biçimi aynıdır ama yukarıda anlatılan şekilde daha fazla ağırlık takılır ve baş bir yere dayayarak yaptığınızda ağırlığı azaltmanız gerekebilir.
  6. Önemli: Halatı yukarı doğru çekerken nefes verilir kolu bıraktığımız zaman nefes alınır.
  7. Hareketi yaparken vücudun pozisyonunun bozulmamasına dikkat etmeliyiz.

Set ve tekrarlar : Bent Ower Low-Pulley Side Lateral Raise  4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili

  1. Ana Hedef: Omuz Kasları
  2. Egzersiz Tipi: Omuz Hareketi
  3. Eğitim Seviyesi:  Orta – İleri
  4. Haftalık Çalışma : 1 – 2 gün
  5. Set ve Tekrar:4 set ve 10 – 12 tekrar (Öneri)
  6. Donanım Gerekli: Cable Cross ower Machine
  7. Hedef Cinsiyet: Erkek ve Kadın
  8. Yazar: Özer Çaylı
  9. kaynak: eurostargym.com

Bent Ower Low-Pulley Side Lateral Raise Video izle

Egzersiz Püf Noktaları
  1. Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazu Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe eğzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.
  2. Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boşvücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne geömenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Bent Ower Low-Pulley Side Lateral Raise nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın