Bent Ower Low-Pulley Side Lateral Nasıl Yapılır?

Bent Ower Low-Pulley Side Lateral Nasıl Yapılır?

Bent Ower Low-Pulley Side Lateral Raise nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklama

  1. Bent Ower Low-Pulley Side Lateral Nasıl Yapılır?. Bu hareket Arka omuz geliştirme hareketidir.
  2. Hareket Cable Cross over denilen makinede yapılır. Bacaklar hafif kırılır ve 90 C vücut eğilir (öne doğru).
  3. Halat ucuna takılan özel kulplar’dan tutulur ve omuz hizasına yuları doğru kol hafif kırık olarak yavaşça çekilir,
  4. Sonra 1 saniye bekleyerek daha yavaş bir şekilde başlangıç pozisyonuna dönülür.
  5. Önemli:Halatı yukarı doğru çekerken nefes verilir kolu bıraktığımız zaman nefes alınır.Hareketi yaparken vücudun pozisyonunun bozulmamasına dikkat etmeliyiz.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz Özeti
  1. Ana hedef: Omuz Kaslarını Çalıştırma
  2. Egzersiz Türü ; Birleşik
  3. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  4. Set ve Tekrar:4 set ve 10 – 12 tekrar (Öneri)
  5. Egzersiz Süresi : 30 sn (1 set)
  6. Dinlenme Süresi : 1 dakika.
  7. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  8. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5 dakika.
  9. Gerekli Ekipmanlar : Cable cross over
  10. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  11. Yazar : Özer Çaylı & Ekibi
  12. Ekleyen: euro star gym

Bent Ower Low-Pulley Side Lateral Raise video izle


Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Bent Ower Low-Pulley Side Lateral Raise nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın