BENT OVER DUMBBELL REVERSE FLY (Eğilerek Açış)

BENT OVER DUMBBELL REVERSE FLY (Eğilerek Açış)

Bent Over Reverse Fly nereyi çalıştırır?, nasıl yapılır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Bent Over Reverse Dumbbell Fly (Eğilerek Açış) yada Bent Over Side Lateral Raise  de denilen egzersiz arka omuz (delts) kaslarını çalıştırır.
  2. İki ele alınan dumbbell’larla gövde yere paralel olacak şekilde eğilmek suretiyle başlangıç pozisyonuna gelinir.
  3. Dirsekler ve dizler hafifçe kırık durumdadır.
  4. Avuç içleri birbirine bakacak şekilde tutulan dumbbell’lar, nefes verilerek yanlara doğru, baş seviyesine gelinceye kadar kaldırılır.
  5. Sonra burada 1 saniye bekleyin ve  nefes alarak tekrar önde birleştirmek üzere indirilir.
  6. Arka omuz kaslarında etkili bir egzersizdir.
  7. Dikkat edilmesi gereken şey hareket boyunca vücut eğik pozisyonunu korumalıdır, dambılları  kaldırırken vücudu geriye (yukarı) kalkması hareketin etkisini azaltır.

Set ve tekrar: Bent Over Reverse Dumbbell Fly 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili

  1. Omuz kasları
  2. trapez
  3. Güç
  4. Dumbbell
  5. İzolasyon
  6. Çekme
  7. Başlangıç ve İleri
  8. Haftalık çalışma: 1 veya 2 gün
  9. Ekleyen : euro star gym
  10. Yazar: Özer Çaylı

Bent Over Reverse Fly Video İzle

Egzersizler Püf Noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Bent Over Reverse Fly nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın