Bent Over One Arm Dumbbell Triceps Extension

Bent Over One Arm Dumbbell Triceps Extension nasıl yapılır?

Eg<ersiz Açıklaması

  1. Bent Over One Arm Dumbbell Triceps Extension; (Dumbbell Triceps Extension)  Bir adı da KICKBACK olan egzersiz, bir adet  dambıl ile yapılırç
  2. Bir bench sehpası üzerine bir eli ve dizi dayayıp diğer eli geriye iterek uygulanır.
  3. Sol ele dumbbell alınır ve bir bench sehpasının yanında sağ dizimiz sehpada sol ayağımız yerde olmalıdır.
  4. Belimiz düz ve başımız karşıya bakar pozisyonda ve elimizi omuz hizamıza kadar getir.
  5. Dirseğimizi kırarak kalçamıza kadar nefes vererek Triceps kaslarını sıkarak itiyoruz. Burada 1 saniye bekleyin.
  6. Sonra nefes alarak başlangıç pozisyonuna dönüyoruz ve tekrarlıyoruz.
  7. Hareket:
  8. Bent Over One Arm Dumbbell Triceps Extension; 4-5 set ve 10-12 tekrar yapıyoruz sol kolla çekiş yaptıktan sonra sağ kolla hareketi tekrarlayarak bunu bir set olarak sayıyoruz.
  9. Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitmiş olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Hareket Analizi

  1. Hareket : Arka Kol Geliştirme Hareketi
  2. Çalıştırdığı kaslar : Arka Kol Kasları
  3. Haftalık çalışma : 1 gün
  4. Performans türü : Güç, birleşik
  5. Ekipman : Dumbbell ve bench sehpası
  6. Set ve tekrar : 4 set ve 1 – 12 tekrar
  7. Haftalık Çalışma: 1-2 gün
  8. Kaynak: eurostargym.com
  9. Yazar : Özer Çaylı

One Arm Dumbbell Triceps Extension Video İzle

Egzersiz Püf Noktaları

Kol için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın biceps ve triceps kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan biceps ve triceps çalışmanıza gerek yoktur.

Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 3 gr olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140 gr protein tüketmelidir (bu vücutçular için geçerli normal kişiler için değil).

Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

One Arm Dumbbell Triceps Extension nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın