Barfiks Nasıl Çekilir (Vücudu Yukarı Çekiş)

Barfiks Nasıl Çekilir (Vücudu Yukarı Çekiş)

Barfiks Nasıl Çekilir (Vücudu Yukarı Çekiş)

Barfiks Nasıl Çekilir (Vücudu Yukarı Çekiş). 

Barfiks (Pull Up  ) egzersizi yapılışı: Hareket i.in barfiks barı yeterlidir.Barfiks barı vücuttan biraz yüksekte olmalıdır biraz sıçrayarak tutulanını tercih edin.
Barfiks barını omuz genişliğinde veya biraz daha genişçe tutuyoruz ve dizleri hafşfçe kırarak ayakları  arkada üst üste birleştiriyoruz.

Nefes vererek vücudumuzu yukarı çekiyoruz ve başımız biraz bar hizasını geçiyor ve nefes alarak aşağı , başlangıç pozisyonuna dönüyoruz.

Aynı hareketi ensemize doğru çekerek uygulama yapabiliriz ama bu biraz daha zordur.

Egzesizler İçin İpuçları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazu Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Hareket Analizi

  1. Hareket Grubu : sırt hareketi
  2. Çalışan Kaslar : back
  3. Cinsiyet : Erkek
  4. Seviye :  Orta , İleri
  5. Ekipman : pull-ups , barfiks
  6. Kuvvet Tipi: Çekme
  7. Egzersiz Türü : Güç
  8. Set arası dinlenme : 30 sn.
  9. Set ve tekrar : 4 x mksimum tekrar  ( Eğitmeninize danışınız )
  10. Haftalık Gün : 1-2 gün
  11. Yazar : Özer Çaylı
  12. Ekleyen : euro star gym

Barfiks Nasıl Çekilir (Vücudu Yukarı Çekiş) Videolar

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın