Barbell Triceps Extension Hareketi Nasıl Yapılır

Barbell Triceps Extension Hareketi Nasıl YapılırBarbell Triceps Extension nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Standing Overhead Barbell Triceps Extension Hareketi Nasıl Yapılır.  Arka kol hareketi resinli anlatım; B
  2. arbell, ayakta durularak, iki el arasında 20 cm.lik bir mesafe olacak şekilde dengeli olarak kavranır.
  3. Kollar dirseklerden arkaya doğru kontrollü ve arka kol kasları ile yavaşça kırılarak, baş arkasına doğru nefes alınarak indirilir.
  4. Sonra arka kol kasları ile iterek ve  nefes verilerek dirsekler tamamen düzelene kadar baş üzerine doğru kaldırılır.
  5. Dikkat edilmesi gereken husus; Standing Overhead Barbell Triceps Extension  Dirseklerin öne veya arkaya kaçmaması ve bütün hareket devamınca vücutla aynı hizada olmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne geçmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Set ve tekrarlar : Standing Overhead Barbell Triceps Extension 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Özeti

  1. Ana hedef: Arka Kol Kaslarını Çalıştırma
  2. Egzersiz Türü ; Birleşik
  3. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  4. Set Ve Tekrar: 4 set 10 – 12 tekrar
  5. Egzersiz Süresi : 30 sn (1 set)
  6. Dinlenme Süresi  : 1 dakika.
  7. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  8. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5 dakika.
  9. Gerekli Ekipmanlar : Barbell
  10. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  11. Yazar Ve Grafikler : Özer Çaylı & 0537 786 55 82

Standing Overhead Barbell Triceps Extension Video İzle

Egzersizler İçin Püf Noktaları
  1. Hatırlatma Başlangıç Seviyesi Orta Seviye ve İlerlemiş Vücutçular için hazırlanan programları takip etmeleri gerekiyor, verilen programların dışına çıkmayın size fayda yerine zarar verir.
  2. Hangi hareketlerin hangi kas gruplarını çalıştırdığını öğrenin,Vücut geliştirme sporun ait terminolojiyi ( bu spora ait terimlerin tümü )öğrenin, egzersizlerin doğru ve püf noktalarına dikkat edin.
  3. Çalışma programınızdaki hareketleri ne çok hızlı ne de çok yavaş yapın. Farklı metotlar için profesyonellerin seçtiği ağır kaldırış ve indiriş şekillerini uygulamayın. Normal hızda programınızdaki hareketleri yapmaya devam edin.

Standing Overhead Barbell Triceps Extension nereyi çalıştırır?

Standing Overhead Barbell Triceps Extension  Arka Kol Kaslarını çalışrıeıe.
Çalışan 

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın