Barbell Triceps Extension Hareketi Nasıl Yapılır

Barbell Triceps Extension Hareketi Nasıl Yapılır

Egzersiz Açıklaması

Barbell Triceps Extension Hareketi Nasıl Yapılır Arka kol hareketi resinli anlatım; Barbell, ayakta durularak, iki el arasında 20 cm.lik bir mesafe olacak şekilde dengeli olarak kavranır.

Kollar dirseklerden arkaya doğru kontrollü ve yavaşça kırılarak, baş arkasına doğru nefes alınarak indirilir ve nefes verilerek dirsekler tamamen düzelene kadar baş üzerine doğru kaldırılır.

Dikkat edilmesi gereken husus; Dirseklerin öne veya arkaya kaçmaması ve bütün hareket devamınca vücutla aynı hizada olmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne geçmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitmiş olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersizler İçin Püf Noktaları
  1. Hatırlatma Başlangıç Seviyesi Orta Seviye ve İlerlemiş Vücutçular için hazırlanan programları takip etmeleri gerekiyor, verilen programların dışına çıkmayın size fayda yerine zarar verir.
  2. Hangi hareketlerin hangi kas gruplarını çalıştırdığını öğrenin,Vücut geliştirme sporun ait terminolojiyi ( bu spora ait terimlerin tümü )öğrenin, egzersizlerin doğru ve püf noktalarına dikkat edin.
  3. Çalışma programınızdaki hareketleri ne çok hızlı ne de çok yavaş yapın. Farklı metotlar için profesyonellerin seçtiği ağır kaldırış ve indiriş şekillerini uygulamayın. Normal hızda programınızdaki hareketleri yapmaya devam edin.

Barbell Triceps Extension Hareketi Nasıl Yapılır

Egzersiz Profili
  1. Ana Kas Grup: Arka kol Kasları – Triceps
  2. İkincil kas (lar): Yok
  3. Egzersiz Türü: Güç
  4. : Gerekli Ekipman Barbell
  5. Set Ve Tekrar: 4 set 10 tekrar (Eğitmene Danışınız )
  6. Kuvvet Tipi: İtme
  7. Experiene Seviye: Başlangıç ve İleri
  8. Yazar M.Özer Çaylı

Barbell triceps Extension Video İzle

Çalışan Kas Grupları

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın