Barbell Shoulder Back Shrugs nasıl yapılır?

Shoulder Back Round Trapes nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Barbell Shoulder Back Shrugs nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

Barbell Shoulder Back Shrugs nasıl yapılır?: Bu hareket bir halterle yapılır ve “trapezus” kasları ile arka omuz kasları ve boyun kaslarını çalıştırır. Bu egzersiz ile benzeyen egzersiz dumbbell ve barbell shrugs nasıl yapılır? adlı makaleye bakın.

  1. Öncelikle düz bir uzun halter alın ve ayakta durarak bacak arkasında omuz genişliğinde tutun.
  2. Avuçlar arkaya bakmalı (vücudun tersine), ayakların arası omuz genişliğinde olmalıdır.
  3. 1. TEKRAR:::: Şimdi bilekler yukarı kıvrılırken boyun kasları ve omuz kaslarını kasarak halteri geri-yukarı doğru kaldırın ve nefes verin.
  4. Sonra nefes alırken omuz kasları boyun kasları ve bileği gevşeterek kontrollü şekilde aşağı başlangıç noktasına indirin.
  5. 2. TEKRAR: Şimdi bilekler yukarı kıvrılırken boyun kasları ve omuz kaslarını kasarak halteri geri-yukarı doğru kaldırın ve nefes verin.
  6. Sonra nefes alırken omuz kasları boyun kasları ve bileği gevşeterek kontrollü şekilde aşağı başlangıç noktasına indirin. Bu şekilde tekrarlara devam edin.
  7. Hareket boyunca omuz ve boyun kaslarının çalıştığından emin olun.
  8. Hareketi omuz ve boyun kaslarını kasıp gevşeterek yapın. Kolları asla kırmayın.

Set ve tekrarlar : Barbell Shoulder Back Shrugs s 4 set ve 12-15 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Özeti
Egzersiz GrubuOmuz Egzersizi
Çalışan KaslarTrapez KaslarıOmuz Kasları
Egzersiz Türü Çekme
Set ve tekrar4 set12-15 tekrar
Set arası dinlenme45 saniye
Haftalık çalışma 1 veya 2 gün
Program GrubuOmuz Programına Ekle
Gerekli ekipman Halter(uzun bar)
oplam set ve dinlenme süresi5dakika
Hedef CinsiyetErkek ve kadın
Yazar Ve GrafiklerÖzer Çaylı & 0537 786 55 82

Barbell Shoulder Back Shrugs video izle

Notlar

Bacak Kasları, Omuz Kasları, Göğüs Kasları, Arka Kol Kasları, Pazı Kasları Ve Sırt Kasları Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Barbell Shoulder Back Shrugs nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir