Barbell Rowing Sırt geliştirme hareketi

Barbell Rowing Sırt geliştirme hareketi

Barbell Rowing nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Hareket Açıklaması

  1. Barbell Rowing Sırt geliştirme hareketi .
  2. Barbell Row Nasıl Yapılır?.  Sehpa üzerinde duran uygun ağırlık takılmış bar her iki elimiz vücudumuza bakacak şekilde tutulur.
  3. Vücut öne doğru dizler biraz kırılarak ve bel düz olacak şekilde hareket için hazırsınız.
  4. Eğilip yavaşça nefes vererek barı kasığa doğru çekip ve nefes alarak yavaşça başlangıç pozisyonuna dönüp tekrara devam ediyoruz.
  5. Dikkat: Bel düz olması gereklidir ve barı çekerken dirsekler açılmamalıdır,yani vücuda paralel olmalıdır.

Set ve tekrarlar : Barbell Rowing 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Benzer hareketler: T-Bar Rows , One Arm Dumbbell Rows

Hareket analizi

  1. Hareket İsmi : Bent Over Barbell Row
  2. Hareket grubu: Sırt hareketi
  3. Çalıştırdığı Kaslar : Sırt  kasları, Arka Omuz Kasları , Bel Kasları
  4. Çalışılacak Gün Sayısı : Haftada 1 gün
  5. Set ve tekrar : 4 set ve 10 yada 12 tekrar
  6. Set arası dinlenme: 45 saniye
  7. Haftalık çalışma: haftada 1 gün
  8. Ekipman : Barbell ve Ağırlık plakaları
  9. Performans Türü : Güç
  10. Yazar : M.Özer Çaylı
  11. Ekleyen: Vücut Geliştirme Programı

Barbell Rowing Video İzle

Barbell Rowing nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın