Barbell Hip Thrusts Nasıl Yapılır?

Barbell Hip Thrusts Nasıl Yapılır?

Barbell Hip Thrusts nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklama

  1. Barbell Hip Thrusts Nasıl Yapılır?.. Barbell Hip Thrusts Bacak kaslarını çalıştıran ve karın kaslarını çalıştıran ve bacak programında en son yapılacak egzersizdir.
  2. Sağlam bir bench sehpası önünde sırtı dönerek bacaklar kırık durun.
  3. Barbell kasık kısmına koyarak ve her iki yanı eşit olacak biçimde harekete başlamak için hazır olun.
  4. Nefes vererek belinizi yukarı doğru bacak kasları yardımı ile kaldırın ve dizler ile aynı seviyeye getirin.
  5. Sonra derin bir nefes alarak, kontrollü  olarak bacak kasları yardımı ile  yavaşça başladığınız noktaya indirin.  2. tekrar için harekete devam edin.

Set ve tekrarlar : Barbell Hip Thrusts  4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili:

  1. Ana hedef: Bacak Kasları
  2. 2.Hedef : Karın Kasları
  3. Egzersiz Türü ; Birleşik
  4. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  5. Egzersiz Süresi : 30sn (1 set)
  6. Dinlenme Süresi : 1 dak.
  7. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  8. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5dak.
  9. Gerekli Ekipmanlar : Barbell
  10. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  11. Yazar : Özer Çaylı & Ekibi

Barbell Hip Thrusts video izle


Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Barbell Hip Thrusts Nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın