Barbell Deadlift – Leg – Back Exercise

Barbell Deadlift

Barbell Deadlift Nasıl Yapılır?

Barbell Deadlift – Leg & Back Exercise. Hareket için Smith Machine  önünde bar aşağıda olmak üzere omuz genişliğinde kavranır , ayak mesafesi 20-30 santimdir .

Barı bir elimiz vücudumuza dönük diğer el karşıya dönük olmak üzere çapraz tutulur ve dizler kırıktır.Yavaşça belimizi ve dizimizi düzelterek ve nefes vererek vücut dik konuma gelir ve nefes alarak yavaşça başlangıç pozisyonuna dönülür.

Hareket:4-5 set ve 10-15 tekrar yapılır (eğitmene danışınız)

Önemli:Her sette mutlaka ağılık artırınız yeni başlayanlar ilk gön boş barla da yapabilir

Hareket : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur)

Hareket Analizi

Egzersiz GrubuSırt Egzersizi 
Çalışan KaslarBacak Kasları
Baldır Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanBarbell
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı
Kaynakeurostargym

Barbell Deadlift Video İzle

..

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın