Barbell Back Shrugs Nasıl Yapılır?

Barbell Back Shrugs Nasıl Yapılır?, Nereyi Çalıştırır?, Kaç tekrar Yapılır?

Barbell Back Shrugs Nasıl Yapılır?

  1. Barbell Back Shrugs Nasıl Yapılır? bir halteri bacağın arkasında ve avuç geriye bakacak şekilde bel genişliğinde tutun.
  2. Nefes vererek kollar düz olarak sadece boyun ve omuz kaslarını hareket ettirerek omuzları çekin ve 1 saniye kadar bekleyin.
  3. Sonra nefes alarak çok yavaş olarak başlangıç noktasına omuz ve boyun kaslarını gevşeterek indirin.
  4. Hareket boyunca omuz ve trapez kaslarının çalıştığından emin olun.
  5. Egzersizi uygulama süresinde her iki kol aynı ada hareket etmelidir. Benzer hareket dumbbell shrugs nasıl yapılır adlı makaleyi okuyun.

Set ve tekrarlar : Barbell Back Shrugs 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Barbell Back Shrugs video izle

Egzersiz GrubuOmuz Egzersizi 
Çalışan KaslarOmuz Kasları
Boyun Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanBarbell
Set ve tekrar :4 x 15-20 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet TipÇekme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı
Kaynakeurostargym

Barbell Back Shrugs hangi kasları çalıştırır?

 

Bunlarda İlginizi Çekebilir