Ball Throw Karın hareketi nasıl yapılır?

Ball Throw Karın hareketi nasıl yapılır?Ball Throw Karın hareketi nasıl yapılır?

Ball Throw Karın hareketi nasıl yapılır?

V Sit Lying Down Ball Throw karın hareketi yapılışı: Egzersiz topu ile beraber sırtüstü yere yatıyoruz.

Ayaklar bitişik ve yerden 20 cm yukarıda ve dizler düz olarak tutuluyor.Elimizdeki topu avuç içi yukarı gelecek pozisyonda topu kavrıyoruz ve dirsekler vücuda birleşiktir.

Topu yukarı doğru fırlatırken ve bunu nefes vererek yapıyoruz , nefes alarak tutuyoruz.Topu fırlatırken omuzlar yerden hafifçe kalkıyor bu hem karın kaslarını iyi çalıştırmak için hemde topu daha yükseğe fırlatmak için gerekli.Tabi topu fırlatıp tutarken ayaklar yere kesinlikle dokunmaması gerekiyor.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitmiş olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz İpuçları
  1. Hatırlatma; Karın hareketlerine veya karın antrenmanına başlamadan 2 saat önce en son yemeği yiyin. Eğer tok karnına yaparsanız yemek dolayısıyla zaten kalbiniz idenize kan pompaladığı için , kalpte ritm artışı olabilir. Buda antrenman sırasında size sıkıntı verir , hatta kalp krizine neden olabilir. Antrenmana aç karnına gelin.
  2. Karın çalıştığınızda karın bölgesini sıcak tutacak bir kıyafet giyer veya kuşak sararsanız , karın bölgesindeki yağların daha çabuk yakıldığını , hatta bu bölgedeki yağları hiç eğitmene bile zayıfladığını görürsünüz.
Egzersiz Profili
  1. Hareket türü : Karın hareketi
  2. Çalıştırdığı kaslar : Karın
  3. Performans tğrğ : Dayanıklılık, performans
  4. Set ve tekrar :  4 set maksimum tekrar > Eğitmene danışın
  5. Haftalık Çalışma : 2-3 gün
  6. Set arası dinlenme: 45 sn
  7. Seviye : Yeni , Orta , İleri
  8. Ekipman : Egzersiz topu ve minder
  9. Yazar : Özer Çaylı
Ball Throw Karın hareketi nasıl yapılır? Videolar
Çalışan Karın Kasları

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın