Ball Throw Karın hareketi nasıl yapılır?

Ball Throw Karın hareketi nasıl yapılır?Ball Throw nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Ball Throw Karın hareketi nasıl yapılır? :V Sit Lying Down Ball Throw karın hareketi yapılışı: Egzersiz topu ile beraber sırtüstü yere yatıyoruz.
  2. Ayaklar bitişik ve yerden 20 cm yukarıda ve dizler düz olarak tutuluyor.Elimizdeki topu avuç içi yukarı gelecek pozisyonda topu kavrıyoruz ve dirsekler vücuda birleşiktir.
  3. Topu yukarı doğru fırlatırken ve bunu nefes vererek yapıyoruz , nefes alarak tutuyoruz.Topu
  4. fırlatırken omuzlar yerden hafifçe kalkıyor bu hem karın kaslarını iyi çalıştırmak için hemde topu daha yükseğe fırlatmak için gerekli.
  5. Tabi topu fırlatıp tutarken ayaklar yere kesinlikle dokunmaması gerekiyor.
  6. Set ve tekrarlar : Ball Throw 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili
  1. Hareket türü : Karın hareketi
  2. Çalıştırdığı kaslar : Karın
  3. Performans türü: Dayanıklılık, performans
  4. Set ve tekrar :  4 set maksimum tekrar > Eğitmene danışın
  5. Haftalık Çalışma : 2-3 gün
  6. Set arası dinlenme: 45 sn
  7. Seviye : Yeni , Orta , İleri
  8. Ekipman : Egzersiz topu ve minder
  9. Yazar : Özer Çaylı

Ball Throw video izle

Egzersiz İpuçları
  1. Hatırlatma; Karın hareketlerine veya karın antrenmanına başlamadan 2 saat önce en son yemeği yiyin. Eğer tok karnına yaparsanız yemek dolayısıyla zaten kalbiniz idenize kan pompaladığı için , kalpte ritm artışı olabilir. Buda antrenman sırasında size sıkıntı verir , hatta kalp krizine neden olabilir. Antrenmana aç karnına gelin.
  2. Karın çalıştığınızda karın bölgesini sıcak tutacak bir kıyafet giyer veya kuşak sararsanız , karın bölgesindeki yağların daha çabuk yakıldığını , hatta bu bölgedeki yağları hiç eğitmene bile zayıfladığını görürsünüz.

Ball Throw nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın