Ball Rollout Crunch (Pilates Topu İle Mekik)

Ball Rollout Crunch (Pilates Topu İle Mekik)

Ball Rollout Crunch (Pilates Topu İle Mekik)Ball Rollout Crunch (Pilates Topu İle Mekik)

Egzersiz Açıklama

Ball Rollout Crunch (Pilates Topu İle Mekik): Pilates topu ile karın kaslarını eritmek için oldukça etkili ve kolay bir harekettir. Evde rahatlıkla yapabilirsiniz. Karın ve karın yanlarındaki yağları yakar ve kasları çalıştırır.

Pilates topu üzerine yüz üstü yatın ve dirsekleri topun üzerine koyun. Ayakları havaya kaldırın ve diziniz üzerine durun. .

Derin bir nefes alın ve kolunuzla topu ileri doğru yuvarlayarak vücudu düzeltin. Nefes vererek dirseğinizi vücuda doğru çekerken vücut belden kırılmalıdır.

Hareket boyunca bel hafif çukur ve göğüs ileride olmalıdır. Hareket boyunca  bir ritm ile yapın . Top oldukça şişmiş olmalıdır eğer havası eksikse mutlaka şişirin.

Evde  Ball Rollout Crunch (Pilates Topu İle Mekik) yapanlar haftada 3 gün çalışabilirler diğer karın ve bel egzersizleri ile beraber 4 set ve maksimum tekrar yapın . Kısa sürede sonucunu mutlaka görürsünüz. Diyet ve egzersiz yaparken sabırlı ve inançlı olun, hemen olmuyor diye gevşemeyin ve devam edin.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Not : Egzersiz / pilates topu, basit bir egzersiz gibi gözüküyor, ancak şaşırtıcı derecede zor! Egzersiz tipik olarak bir pilates veya egzersiz topu ile gerçekleştirilir, ancak bu egzersiz için yapılmış olan özel kolları olan cihazlar da satın alınabilir.

Çoğu spor salonu egzersiz topu, genel olarak karın egzersizi olarak algılandığından, temel çalışma / karın antrenmanlarında gerçekleştirir. Bununla birlikte, egzersiz yapıldığında belde kayda değer bir sonuç olmaz; bu nedenle karın ve obliklerin uyarılması, izometrik bir kasılma şeklinde gelir (yani rektus abdominis, gövdeyi stabilize etmek için temas eder, ancak kas, herhangi bir anlamlı derecede kısalmaz veya uzamaz).

İzometrik kasılmadan bağımsız olarak karın egzersizi düşünülebilse de, dinamik kas kasılmaları, omuzun yanı sıra diz fleksiyonuna yardımcı olan hamlelerin yanı sıra, üst sırttaki kaslarda meydana gelir. Bunları, egzersizin bu kaslara sağladığı sınırlı çalışması nedeniyle ve çoğu insanın egzersiz topu yuvarlayarak herhangi bir sonuç alamaması, bu egzersizin ger zaman 2. plana atılmasına sebep olur.

Egzersiz Özeti
Egzersiz Grubukarın Egzersizi 
Çalışan KaslarKarın Kasları
Alt Karın Kasları
Egzersiz TürüPerformans
Gerekli Olan EkipmanPilates Topupilates topu olmayanlar için başka bir egzersiz topu veya silindir şeklinde herhangi bir araç olabilir.
Set ve tekrar :4 x maksimum ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak Gün2 veya 3 gün
Kuvvet TipÇekme - itme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı
Kaynakeurostargym

Egzersiz İpuçları

Karın hareketlerine veya karın antrenmanına başlamadan 2 saat önce en son yemeği yiyin. Eğer tok karnına yaparsanız yemek dolayısıyla zaten kalbiniz midenize kan pompaladığı için , kalpte ritm artışı olabilir. Buda antrenman sırasında size sıkıntı verir , hatta kalp krizine neden olabilir. Antrenmana aç karnına gelin.

Karın çalıştığınızda karın bölgesini sıcak tutacak bir kıyafet giyer veya kuşak sararsanız , karın bölgesindeki yağların daha çabuk yakıldığını , hatta bu bölgedeki yağları hiç yakamayanlar bile zayıfladığını görürsünüz.

Çalışan Karın Kasları

Ball Rollout Crunch (Pilates Topu İle Mekik) bitti…

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın