Back Workout | Sırt Geliştirme Antrenman rogramı

Back Workout | Sırt Geliştirme Antrenman Programı

Back Workout | Sırt Geliştirme Antrenman Programı

Back Workout | Sırt Geliştirme Antrenman Programı. Altta verilmiş olan program süper set çalışılması gereken bir program’dır. Süper settte çalışılırken peş peşe gelen iki farklı hareket ara vermeden peş peşe yapılması gerekir.


BacBack Workout | Sırt Geliştirme Antrenman Programık Workout | Sırt Geliştirme Programı : Back Workout | Sırt Geliştirme Programı – Back Workout | Sırt Geliştirme Programı..

Back Workout Program Analizi

Back Workout | Sırt Geliştirme Programı.

Hareket-1 

  1. T-Bar Row 6 set 10 tekrar

Hareket-2 Süperset

  1. Reverse Grip Cable Row 6 set 10 tekrar
  2. Neutral-Grip Pull Down 6 set 10 tekrar

Hareket-3 Süperset

  1. Incline Cable Fly 6 set 10 tekrar
  2. Straight-Arm Push Down 6 set 10 tekrar

Hareket-4

  1. Static Pause Push-Up 6 set maksimum  tekrar

  2. Ekleyen : Fitness Hareketleri
  3. Yazan: Özer Çaylı

Egzersizler için püf noktalar

Antrenman öncesi yemek yemeyin en az 2 saat açlık olmalıdır.

Set arasında 30 ile 60 sn arası dinlenin , bundan daha uzun dinlenmek kasların soğumasına sebep olur.

Antrenman sırasında 1 litre su tüketin , su hücreleri yeniler ve antrenman sırasında en az 1 litre su kaybını önler.

Eğer antrenmana başlamadan çok aç olursanız süt , ayran veya 1 -2 adet muz yiyebilirsiniz basit şeker asla kullanmayın antrenman sırasında hipoglisemiye sebep olabilir. ( şeker düşüklüğü).

Eğer antrenman sırasında kalbinizde olağan dışı çarpma veya ritm bozukluğu olursa veya mide bulantısı ,baş dönmesi,sebepsiz ve soğuk terleme antrenmanı hemen bırakıp biraz uzanın eğer geçmiyorsa mutlaka doktora görünmelisiniz.

Ağır bir hareket yapacaksanız veya ağırlık kaldıracak iseniz mutlaka arkadaşınızdan yardım alın.

Hareketlere başlamadan çalışacağınız bölgeyi mutlaka ısıtın bu sakatlanmaların önüne geçer.

Antrenman süresi 1 ile 1.5 saat arasında olmalıdır.Daha uzun antrenman daha fazla kalori ve protein kaybıdır.

Haftalık antrenman 3 – 4 gün olmalıdır haftada her gün antrenman gelişimi yavaşlatır.

Antrenman boyunca en az 1 litre su tüketin . Su enerjinizi yükseltecek ve harcadığınızı yerine koyacaktır.

not: Bu genel prensiplerdir spor dallarına göre değişiklik gösterebilir eğer sizin antrenörünüz veya eğitmeniniz daha başka çalışma prensipleri önerdiyse lütfen bu makaleyi dikkate almayınız veya gözardı ediniz. Lütfen bu prensipleri uygulayacaksanız yinede çalıştığınız salondaki eğitmene danışmayı unutmayınız. İyi çalışmalar….

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın