Bacak hareketi | Dumbbell Walking Lunge nasıl yapılır?

Dumbbell Walking Lunge

Dumbbell Walking Lunge Tekniği,

Dumbbell Walking Lunge nereyi çalıştırır?.

Egzersiz Açıklama

  1. Dumbbell Walking Lunge nasıl yapılır?,Harekete başlarken ayakta dik duruş ve her iki elimizde birer dumbbel alarak hazır olmalıyız.
  2. Bir ayağımızı normal yürüyüş adımından biraz uzunca atıp diğer dizimizi yer dokununcaya kadar çöküyoruz ve ayağa kalkarken arkadaki ayağımızı öndeki ayağımızın yanına getiriyoruz.
  3. Sonra  diğer ayağımızı öne atıp hareketi tekrarlıyoruz ve 20 adım atıp dinleniyoruz.
  4. Yere çöktüğümüzde nefes alıp ayağa kalktığımızda nefes veriyoruz.
  5. Set ve Tekrar:4 set ve 20 adım set arası dinlenme 1 dk
  6. Önemli:Hareketi yaparken vücut dik olmalıdır.ne çok uzun nede kısa atmalıyız normal yürüyüşten biraz uzunca adım atmalıyız.

Set ve tekrarlar : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Özet

Egzersiz GrubuEn İyi 10 Bacak Geliştirme Egzersizi 
Çalışan KaslarBacak Kasları
Baldır Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanDumbbell
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı
Kaynakeurostargym

Dumbbell Walking Lunge Video İzle

Bacak Geliştirme Programı nasıl olmalı?.

Workout Legs | Bacak Geliştirme Programı nasıl olmalı? . Bacak geliştirme programında mutlaka Berbbell squat hareketi leg curl , deadlift ve leg extension gibi hareketlere yer verilmelidir .

Eğer barbell squat yapılmazsa Machine squat yada multipress squat hareketi olabilir ama unutmayın barbell squat tek başına bacak için yeterlidir.

Lunge hareketi önemli bir harekettir özellikle kalça ve bacak triceps (Ön bacak) kasları için önemlidir. Lunge hareketini ilave ederseniz leg extension hareketini çıkarabilirsiniz.

Bir diğeri deadlift hareketidir , eğer deadlift yapacaksanız leg curl harektini programdan çıkarabilirsiniz, deadlift , leg curl hareketine göre avantajları arka bacak ve bel kasını çok iyi çalıştırmasıdır bu hareketi programınızdan eksik etmeyin ileri yaşlarda bel fıtığı gibi sorunlarınız olmaz.

Dumbbell Walking Lunge nereyi çalıştırır?

Bacak hareketi | Dumbbell Walking Lunge nasıl yapılır? bitti.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın