Bacak Geliştirme Hareketi – Çömelme – Barbbell squat

Bacak Geliştirme Hareketi - Çömelme - Barbbell squat

Bacak Geliştirme Hareketi – Çömelme – Barbbell squat.

Bacak Geliştirme Hareketi – Çömelme – Barbbell squat.

Egzersiz Açıklama

Bacak Geliştirme Hareketi – Çömelme – Barbbell squat. Hareket için bir bar ve barın konulduğu omuz yüksekliğinde bir platform gereklidir. En İyi Bacak kası geliştirme egzersizidir.

Barı platformdan ensemize koyuyoruz ve bir adım geri çıkarak ayaklar 30 cm açıklıkta ve dik olarak duruyoruz.

Nefes alarak çömelin ve çömelirken asla topuklarımız zeminden ayrılmıyor ve göğüs ileride bel çukur ve dik olarak oturuyoruz dizler 40 derece olana kadar çömelin ve nefes alarak başlangıç pozisyonuna dönüyoruz.

Eğer topuk altına bir destekleyici plaka koyarsak o zaman sadece bacakların triceps yani ön kısmı çalışır eğer hiçbir destekleyici koymazsak bacakları her noktası çalışır…

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitmiş olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz Profili

Egzersiz GrubuBacak Egzersizi 
Çalışan KaslarBacak Kasları
Baldır Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanBarbell ve Ağırlık Plakası
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı
Kaynakeurostargym

Bacak Geliştirme Hareketi – Çömelme – Barbbell squat

Çalışan Bacak Kasları

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın