Askeri fitness eğitimi Shoulders – Omuz programı

Askeri fitness eğitimi Shoulders – Omuz programı

Askeri fitness eğitimi Shoulders – Omuz programı.Bu program profesyonel bir programdır ve ileri seviyede vücutcular içindir yeni başlayan vucut gelistirme sporcuları için uygun değildir.

Program Anaizi


  1. Program Shoulders – Omuzlar
  2. Askeri fitness eğitimiMorning Mass Workout  (Sabah antrenmanı)
  3. Toplam 5 hareket
  4. Her hareket 3 set
  5. Hareketler arası 90 saniye dinlenme
  6. Her set 8 veya 12 tekrar
  7. HAREKETLER (Renlklerle ayrılan 3 egzersiz peşpeşe yapılır)
  8. Handstand Push-up
  9. Smit Machine Overhead Shoulder Press
  10. Battling Ropes
  11. Standig Bradford Press
  12. Upright Row
  13. Kettletell Pirate Ship
  14. Barbell Lever
  15. Landmine 180
  16. Dumbbell Raise
  17. Car Driver
  18. Reverse Flye
  19. Streight Raise
  20. On Incline Bench
  21. Anti-Gravity Press
  1. Ekleyen : Fitness Nedir
  2. Yazar : Özer Çaylı
  3. Hareket İsteği : Hareket isteğini Yazın..

Önemli :

Antrenman öncesi yemek yemeyin en az 2 saat açlık olmalıdır.
Set arasında 30 ile 60 sn arası dinlenin , bundan daha uzun dinlnmek kaslaron soğumasına sebep olur.
Antrenman sırasunda 1 litre su tüketin , su hücreleri yeniler ve antrenman sırasında en az 1 litre su kaybını önler.
Eğer antrenmana başlamadan çok aç olursanız süt , ayran veya 1 -2 adet muz yiyebilirsiniz basit şeker asla kullanmayın antrenman sırasında hipoglisemiye sebep olabilir. ( şeker düşüklüğü).
Eğer antrenman sırasında kalbinizde olağan dışı çarpma veya ritim cozukluğu olursa veya mide bulantısı ,baş dönmesi,sebepsiz ve soğuk terleme antrenmanı hemen bırakıp biraz uzanın eğer geçmiyorsa mutlaka doktora görünmelisiniz.
Ağır bir hareket yapacaksanız veya ağırlık kaldıracaksanız mutlaka arkadaşınızdan yardım alın.
Hareketlere başlamadan çalışacağınız bölgeyi mutlaka ısıtın bu sakatlanmaların önüne geçer.
Antrenman süresi 1 ila 1.5 saat arasında olmalıdır.Daha uzun antrenman daha fazla kalori ve protein kayıbıdır.
Haftalık antrenman 3 – 4 gün olmalıdır haftada her gün antrenman gelişimi yavaşlatır.
not: Bu genel prensiplerdir spor dallarına göre depişiklik gösterebilir eğer sizin antrenörünüz veya eğitmeniniz daha başka çalışma prensipleri önerdiyse lütfen bu makaleyi dikkate almayaınız veya gözardı ediniz. Lütfen bu prensipleri uygulayacaksanız yinede çalıştığınız salondaki eğitmene danışmayı unutmayınız. İyi çalışmalar….

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın