Askeri fitness eğitimi Shoulders – Omuz programı

Askeri Fitness Omuz programı

Bu derste Askeri fitness programı nasıl yapılır? anlatıyoruz. Askeri fitness programı planı hakkında daha fazla bilgi edinmek için bu adresi ziyaret edin.

Askeri fitness eğitimi Shoulders – Omuz programı.Bu program profesyonel bir programdır ve ileri seviyede vücutcular içindir yeni başlayan vücut geliştirme sporcuları için uygun değildir.

Program Analizi


  1. Program Shoulders  – Omuz  Çalışma Programı 
  2. Morning Mass Workout  (Sabah antrenmanı)
  3. Toplam 5 hareket
  4. Her hareket 3 set
  5. Hareketler arası 90 saniye dinlenme
  6. Her set 8 veya 12 tekrar

HAREKETLER

(Renklerle ayrılan 3 egzersiz peş peşe yapılır)

  1. Hadstand Push-up
  2. Smit Machine Overhead Shoulder Press
  3. Battling Ropes
  4. Standing Dumbbell Press
  5. Upright Barbell Row
  6. Reverse Hammer Shoulder Press
  7. Barbell Upright Row
  8. Arnolf Dumbbell Press
  9. Dumbbell Lateral Raise
  10. Car Driver
  11. Reverse Flye
  12. Streight Raise
  13. On Incline Bench
  14. Anti-Gravity Press
  1. Ekleyen : Fitness Nedir
  2. Yazar : Özer Çaylı

Set ve tekrarlar : 2 veya 3 set  set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Çalışan Omuz Kasları

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın