Fitness Göğüs Programı Nasıl Olmalı?

Göğüs Antrenman Programı

Bu derste Göğüs Programı nasıl yapılır? anlatıyoruz. Göğüs Programı planı hakkında daha fazla bilgi edinmek için bu adresi ziyaret edin.

Askeri Eğitim Göğüs Programı Nasıl Olmalı?.İşte size performans , güç ve dayanıklılık kazandıracak mükemmel program .Bu program sonucunda kendinizi dinamit gibi hissedeceksiniz.


HAREKETLER

  1. PUSH-UP VIDE (normal tutuş)
  2. INCLINE PUSH-UP VIDE (normal tutuş)
  3. INCLINE PUSH-UP MEDIUM (göğüs genişliğinde tutuş=
  4. INCLINE PUSH-UP REVERSE-GRIP (dar Tutuş ve avuç kariıya bakmalı)
  5. INCLINE PUSH-UP  CLOSE-GRIP (eller dar tutuş)

Set ve tekrarlar : 3 set ve 12-15 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Çalışan Göğüs Kasları

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın