Arnold Dumbbell Press (Oturarak Dambıl Omuz Press)

Oturarak Sehpada Dambıl İle Pres

Arnold Dumbbell Press (Oturarak Dambıl Omuz Press)

Arnold Dumbbell Press nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

Arnold Dumbbell Press (Oturarak Dambıl Omuz Press). Hareket için 2 adet uygun ağırlıkta dambıl ve 90 derece  açılı bir kırılabilir dik bir egzersiz sehpası gerekli.

Sehpada oturma ve sırtı dayama platformu var.

Sehpanın oturağına yerleşip dambıllar avuç içi vücuda bakacak şekilde göğüs hizasında tutup nefes vererek ve avuç içi yukarı son ortada karşıya bakacak şekilde yukarı doğru kaldırıyoruz ve dambılları bit birine yaklaştırıyoruz nefes alarak başlangıç . pozisyonuna

Hareket boyunca şunlara dikkat edin: Her  iki kol birlikte hareket etmelidir . Yukarıda baş üzerinde dambıllar biri birine dokunana kadar yanaşmalıdır. Dambıl omuz yanlarına kadar inmelidir.

Set ve tekrarlar : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz GrubuOmuz Egzersizi 
Çalışan KaslarOmuz Kasları
Boyun Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanBarfiks veya
Leg Raise yapmak için Dip Bench
Set ve tekrar :4 x 15-20 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym
Egzersiz Püf Noktaları
  1. Gün içinde ve antrenman öncesi muhakkak proteinli yiyeceklerle  olarak beslenin (protein tozu,et ve yumurta , süt, tavuk, balık gibi).
  2. Gün içinde özellikle antrenman esnasında bol su tüketin.
  3. Antrenman öncesi muhakkak gerdirme,esneme ve ısınma hareketleri uygulayın.
  4. Mutlaka bir program uygulayın,mümkünse antrenörle çalışın
  5. Antrenman sonu mutlaka duş alın.Duş almak vücudu rahatlatır ve yorgunluğu alır, aynı zamanda terli dışarı çıkıp hasta olmanızı engeller.
  6. En az yılda bir kez kan verin , kan vermek vücudumuzu yeniler ve daha enerjik olmamızı sağlar.
  7. 6 ayda bir chek-up yaptırın , yada en azından kan tahlili yaptorarak genel durumunuz hakkında bilgi sahibi olun.
  8. Her hangi bir sağlık probleminiz varsa antrenörle paylaşarak ona uygun bir program isteyin.
  9. Günde 8-9 saat uyumaya çalışın , uykunuzu alamadıysanız antrenman öncesi mutlaka 1 veya 2 saat uyuyarak antrenmana başlayın.
  10. Spor sporcu ve fitness kendini devamlı yenileyen bir spor dalı olduğundan, internet ve dergilerden sürekli bilgilerinizi güncelleyin.

Arnold Dumbbell Press nereyi çalıştırır?

Arnold Dumbbell Press Video İzle

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın