Arms Abs Workout – Kol ve Karın antrenmanı

Kollar ve Karın antrenman programı

Arms Abs Workout – Kol ve Karın antrenmanı

Karın ve kol programı | ARMS & ABS workout .karın programı ve kol geliştirme antrenman programı.

Program detaylı düşünülmüş güzel bir program kısa zamanda iyi sonuç verir, biraz sabırlı olun ve sıkı çalışın ..

Bu videodaki program acemi vücutçular için uygun değildir, programı eğitmene  paylaşın ancak eğitmene önermesi durumunda uygulamaya geçiniz.

Program Analizi

  1. Hareket Grubu : Arka kol programı , Pazı programı , Karın programı
  2. Çalışan Kaslar : Biceps , triceps , abdominal
  3. Haftalık Gün : 1 gün çalışın
  4. Set  ve tekrarlar :  4 set 4 veya 10 tekrar yapılabilir ( eğitmene danışın)
  5. Mekanik : Barbell , Dumbell , ağırlık ve çeşitli makine
  6. Performans türü : Güç
  7. Nefes alıp verme : Güç harcarken nefes ver sonra al
  8. Haftalık Gün Sayısı : Haftada
  9. Ekleyen : Fitness Hareketleri
  10. Yazan : Özer Çaylı

Bodybuilding – Vücut Geliştirme yaparken kurallar?

Gün içinde ve antrenman öncesi muhakkak proteinsel olarak beslenin (protein tozu,et ve yumurta gibi).

Gün içinde özellikle antrenman esnasında bol su tüketin.

Antrenman öncesi muhakkak gerdirme,esneme ve ısınma hareketleri uygulayın.

Mutlaka bir program uygulayın, mümkünse antrenörle çalışın

Antrenman sonu mutlaka duş alın.Duş almak vücudu rahatlatır ve yorgunluğu alır, aynı zamanda terli dışarı çıkıp hasta olmanızı engeller.

En az yılda bir kez kan verin , kan vermek vücudumuzu yeniler ve daha enerjik olmamızı sağlar.

6 ayda bir chek-up yaptırın , yada en azından kan tahlili yaptırarak genel durumunuz hakkında bilgi sahibi olun.

Her hangi bir sağlık probleminiz varsa antrenörle paylaşarak ona uygun bir program isteyin.

Günde 8-9 saat uyumaya çalışın , uykunuzu alamadıysanız antrenman öncesi mutlaka 1 veya 2 saat uyuyarak antrenmana başlayın.

Spor sporcu ve fitness kendini devamlı yenileyen bir spor dalı olduğundan,i nternet ve dergilerden sürekli bilgilerinizi güncelleyin.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın