Tricep Pushdown – Jay Cutler Arka Kol Hareketi


Tricep Pushdown nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?. Triceps Pushdown Video İzle

 Hareket Açıklaması

  1. Tricep Pushdown nasıl yapılır?: Cable Cross Over Station adı verilen makinede yapılır.
  2. Eller arasında 20 cm mesafe kalacak şekilde ve ellerin iç kısımları yere bakacak şekilde bar kavranır.
  3. Dirsekler vücuda sabit halde omuzla 90 derece acı yapacak şekilde ,eller bacaklara dokunana kadar nefes vererek aşağı doğru itilir.
  4. Sonra nefes alarak başlangıç pozisyonuna dönülür.
  5. Kırık bar veya özel Halatlı Kulplarla uygulanabilir.
  6. Hareket sırasında dirsekler vücudun yanlarında bitişik olmalıdır. Dirsekler ileri geri oynamamalı ve yanlara açılmamalıdır.

Tricep Pushdown nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?. Triceps Pushdown Video İzleSet ve tekrarlar : Tricep Pushdown 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili

  1. Arka Kol Kasları
  2. Ön Kol Kasları
  3. Güç
  4. Pushdown Machine veya Cable Cross Over
  5. İzolasyon
  6. İtme
  7. Başlangıç ve İleri
  8. Yazar Özer Çaylı
  9. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Kol Egzersizler için ipuçları

Kol antrenmanı için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın Pazı ve Arka Kol kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan Pazı ve Arka Kol çalışmanıza gerek yoktur.

Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 2 gram olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140 gram protein tüketmelidir (bu vücutçular için geçerli normal kişiler için değil).

Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

Tricep Pushdown nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın