ABS Karın programı | Askeri fitness eğitimi

ABS  Karın programı | Askeri fitness eğitimi

ABS  Karın programı | Askeri fitness eğitimi

ABS Karın programı | Askeri fitness eğitimi

ABS  Karın programı | Askeri fitness eğitimi.Bu program performansa dayalı bir programdır spora yeni başlatanlar için çok uygun olmayabilir , program daha ziyade orta ve ileri derecede fitness ve vücut geliştirme sporu yapanlar için uygundur.Yinede spor merkezindeki eğitmene danışarak yapabilirsiniz.

Eğer evde yapacaksanız fazla zorlanmadan başta 5-7 tekrar ve 1-3 hafta sonra 10-12 tekrar olarak vücudunuzu programa alıştırın.Başlarken birkaç gün vücutta ağrılar olabilir , bu hamlık ağrısıdır ve geçicidir.

Program Analizi
  1. Program ABS – Karın Antrenman Programı
  2. Sit-ups 30 saniye
  3. Side  Twist  30 saniye
  4. Ankle- Biters 30 saniye
  5. Rocky  Sit-Ups  30 30 saniye
  6. Cocoons 30 saniye
  7. Side Plank 30 saniye
  8. Bottoms Up 30 saniye
  9. Elbows To  Knee 30 saniye
  10. Kaynak: euro star gym
  11. Yazar : Özer Çaylı

ABS  Karın programı | Askeri fitness eğitimi videolar

Karın Egzersizleri için ipuçları

Karın hareketlerine veya karın antrenmanına başlamadan 2 saat önce en son yemeği yiyin. Eğer tok karnına yaparsanız yemek dolayısıyla zaten kalbiniz midenize kan pompaladığı için , kalpte ritm artışı olabilir. Buda antrenman sırasında size sıkıntı verir , hatta kalp krizine neden olabilir. Antrenmana aç karnına gelin.

Karın çalıştığınızda karın bölgesini sıcak tutacak bir kıyafet giyer veya kuşak sararsanız , karın bölgesindeki yağların daha çabuk yakıldığını , hatta bu bölgedeki yağları hiç eritemeyen kişiler  bile zayıfladığını görürsünüz.

ABS  Karın programı nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın